måndag 4 januari 2010

Nytt år!


Då var det 2010 nudå, och om 3 månader blir lilleman hela 1 år gammal. Herregud så fort tiden går!

På Nyårsafton var Aramis hos "Mommo & Moffa" eftersom jag själv var på bjudning. Hade inte vart några som helst problem, han var inomhus vid 12-slaget och tyckte väl mest det var som vilken kväll som helst. Igår dock när jag var på en sen promenad hörde jag det smällas och pangas, men han visade ingen som helst reaktion.


Igår hade vi spelkväll hemma hos mamma och pappa, Monica och Marie-Louise var med. Monica tog med lille Sara som precis har kommit in i höglöpet och jag tyckte det skulle bli spännande att se Misses reaktion, men den var ingen annan än vanlig. Han ville endast till att leka (läs; han ville väääldigt mycket till att leka först! )och var inte alls speciellt brydd om att hon skulle lukta något speciellt eller så. Vi hade bestämt att de skulle gå lugnt till och att de inte skulle bli något slams och efter ett tag lyckades lilleman tagga ner. Det spritter i kroppen och han vet ibland varken ut eller in och har svårt att hålla ihop. Alltså kunde vi slappna av rätt så bra utan att behöva fokusera på vad vovvarna pysslade med och ha en riktigt trevlig spelkväll.
Det är väl så normalt det egentligen kan bli när liten ska bli stor?
Eftersom jag just nu inte besitter någon vidare fantasi för ytterligare utlägg om vad som hänt här senast så avrundar jag.
Här kommer bildbevisen.

4 kommentarer:

  1. Ja, det var så kuuuuuuuul med en spelkväll - det har varit alldeles för länge sen - men nu ska det bli snart igen med det nya spelet...:))

    Jag vill gärna har bilder från de du fotade, kommer förbi med ett usb-minne, hoppas det går bra.

    Sara har börjat gå ur höglöpet nu och det känns skönt så vi kan sätta igång träningen ordentligt. Micke tycker det är riktigt sköööönt!!

    Monica Micke och Sara

    SvaraRadera
  2. Ja, man kan ju helt klart spela fastän det inte är jul, bara just för att det är så roligt :) Självklart är det bara att komma och ta bilderna.

    Förstår att Micke tycker det är skönt, om inte skönare än både dig och Sara :P

    Jag och Misse är taggade på att börja träna nu, vi behöver det! Minst sagt.

    SvaraRadera
  3. Tack för en jättetrevlig spelkväll, det kan jag gärna ställa upp på om det återkommer....

    SvaraRadera
  4. vad 17 är det för spel...?
    Kul spelplan i alla fall!

    Annika å Imsa-Vimsa

    SvaraRadera

Myspropp Nö1.

Myspropp Nö1.