tisdag 23 februari 2010

Istid!

Har varit riktigt kallt nu i jag vet inte hur många dagar! Börjar kännas riktigt trist det här.

Vi har alltså inte gjort speciellt mycket senaste veckan, tränat mest lite på kul inomhus och de längsta svängarna ute har blivit på en halvtimme! Pappa fick en hjärtinfarkt natten mot tisdag förra veckan och vart skickad till sunderbyn, i och med det så var jag i en dimma ända tills i fredags eftermiddag då pappsen fick komma hem någorlunda kry! Han är sjukskriven en månad och nu är jag själv ledig ända till vecka 10 - nästan två veckor. Så jag och Aramis hoppas på bättre väder nu! Ska baka hundgodis idag hade jag tänkt, har kokat buljungen till godiset redan i förrgår. Aja! Vet inget mer! En kort uppdate!

Ha det!

4 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra med din pappa, att han kryar på sig snabbt. Här nere får jag hindra mamma från att hoppa över hus, nu när de sprängt förträngningen i hennes ena ben, fantastiskt vad de kan åstadkomma egentligen, di dära doktorerna...

    Ses snart hoppas jag!

    SvaraRadera
  2. Hallo där vart blev det där fiiin vädret som du hade beställt....??Har det blivit fast på nåt tåg i södra sverige kanske..))

    Nej nu är man less på denna kyla - vi får försöka göra om "soldansen" till något som kanske fungerar bättre.

    Jag behöver också baka hundgodis - mitt är snart slut pga att det varit riktigt populärt.

    Monica Micke och Sara

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt blir bra med din pappa, inte kul när nära o kära blir sjuka.

    SvaraRadera
  4. En kort uppdatering är betydligt bättre än ingen.... Kaffepannan är varm på kvällstid....

    SvaraRadera

Myspropp Nö1.

Myspropp Nö1.