måndag 31 augusti 2009

Kallt!

Idag var det något kyligare ute - känner att vinterångesten börjar krypa i kroppen, men hursomhelst så tog jag Aramis och min pappa med mig och for ut och lade ett litet spår. Precis som jag skrev i föregående inlägg så lade jag ett rätt rakt spår, med två apporter och sedan ett slut. Ganska enkelt - men det var just precis vad som var meningen. Aramis hade dock glömt från förra gången hur man ger apporten till matte, så han plockade upp den - spottade ut den - och ville sedan spåra vidare. Men tillslut fick matte den, så fortsatte vi. Andra apporten gick mycket bättre. Han gick fint och jag släppte ut honom lite längre. Sedan kom slutet och vi lekte och kampade, "Misse" tyckte dock att spåret var på tok för kort och ville jobba vidare. Men efter en stund gav han sig och vi lekte istället.

Lägger in en bild från dagen. Pappa hade filmat spåret, men tyvärr var filerna från spåret korrupta (vi hade med pappas gammel-jäkla-skit-kamera eftersom batteriet i hans nya inte var laddat). Så det får bli ett kort från rastningen istället!

Ha det!

Mammas finaste gubbe-lubbe!

1 kommentar:

  1. Han är duktig våran lilla Misse.....bra jobbat! Vi "gamla" uvar gick en lugn och rofylld promenad med våra älsklingar och det var skönt men i dag funderar jag på om vi kanske ska lägga nåt spår...???

    Hur går det med flytten - hörde att ni hämtat kartonger, hör av er om ni behöver ha hjälp.

    Synd på pappas "gamla jävla skit kamera" hade nog velat se filmen......haha

    Monica Micke och Sara

    SvaraRadera

Myspropp Nö1.

Myspropp Nö1.