måndag 17 augusti 2009

Måndag.

Helgen har tillbringats i Karungi/Haparanda och Finland, så det har inte blivit något på hundfronten. "Misse" Har för första gången sovit borta, hos "Mormor och Morfar"- vilket tycks gått alldeles utmärkt.

Idag var jag och la ett spår åt honom efter bomselevägen, det var då 4-500 meter säkert, med en böj och över en väg. Han gick som på räls, kanon. Min pappa var med och vart riktigt imponerad av min lilla kille. Har bestämt för att prova en riktig vinkel nästa gång då jag ser att han har mer ork när han spårar numer. Återkommer imorgon om hur det gick.

Sentimental som jag just nu känner mig så lägger jag in två bilder på mina vänner som fattas mig nåt så otroligt mycket.




Legard 1986-2009.

Sommaren 2007 jag och Legard.
Förstår nog inte riktigt än att du inte finns mer min finaste.












Kompis 1992-2008

Mitt hjärtegryn, mitt allt.
Saknar dig så!

3 kommentarer:

  1. Oj, vad ni är duktiga. Det låter som om ni tränar riktigt duktigt!!!

    "Morfar" ska vara stolt.........:)

    Vi syns i morrn.

    Monica, Micke och Sara

    SvaraRadera
  2. Kompis liknar ju mimmi förutom färgen

    SvaraRadera
  3. men nu blir jag helt gråtfärdig!

    SvaraRadera

Myspropp Nö1.

Myspropp Nö1.