fredag 7 maj 2010

Mardröm!

Hojja, drömde inatt att det var kväll och att jag kollade lillemans tassar innan vi skulle gå och sova. Då upptäckte jag att han hade djupa breda, cirka 0,5 centimeter och kanske 1 centimer djupa - sprickor under alla trampdynorna. Som tur är så var det bara en dröm! Hemska värld!


Nu mår han bra och det känns som om " förkylningen" är puts väck! Jag längtar bara tills nästa vecka så att vi vågar oss ut på klubben eller på ett joggingpass. Promenera gör vi ju, men nu vill jag ha lite mera utmaning, och han med för den delen.

Aramis busar med "moffa"

Idag har han inte varit sugen på frukosten, kan nog kanske bero på att det har varit stekhett i lägenheten, och på balkongen är det gassande sol, jag håller på att vädra för fullt. Om inte annat så får han väl äta först till kvällen, det dör han inte av.

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Ha ha,vilken super härlig bild på "moffa" och Misse :) Vad bra att Misse börjar tillfriskna nu!

    SvaraRadera
  2. Digitala tassavtryck - utan sprickor :=)

    SvaraRadera

Myspropp Nö1.

Myspropp Nö1.